You are here

Vegetable Elimination Game: BROCCOLI WINS

Here it is. The final round. The truth.

Are you ready?

Only one vote? This is gonna be crazy.

0 likes

AC complains if it's anything else XP

0 likes

OKAY, BECAUSE AC IS QUEEN OF EVERYTHING.

0 likes

i know 1 vote is pretty nar nar binks... i went back and forth between asparagus and onion for a solid minute :/

0 likes

hahahahaha, I love that you are using the term nar nar binks!!

0 likes

btw, VOTED. Y'all know what I voted for. Or do you?

0 likes

You voted for garlic.

0 likes

hahahahaha, I love that you are using the term nar nar binks!!

yep lol... just doesn't seem right using the phrase without the binks at the end now... especially after all those photos that will be polluting my brain forever :P

0 likes

btw, VOTED. Y'all know what I voted for. Or do you?

Well, you didn't vote for chile peppers because I did and it's the only chile vote currently.  

0 likes

I love garlic but I can't think of it as a veggie.

0 likes

I bet sb voted for TOMATO

0 likes

I totally voted for Tomato.

0 likes

WTF IS GOING ON WITH THESE RESULTS?!

0 likes

WTF IS GOING ON WITH THESE RESULTS?!

this is exactly what is wrong with choosing 1 thing!!! a few people will stick to voting for 1 veggie and vote it up... i think choosing 2 or even 3 would paint a better picture (why aren't chili peppers winning?!)... can we do a poll with our 1,2, and 3 fave?

0 likes
0 likes

don't you guys remember how the voting f'd up the fruit poll? no ty

eta: there is ONE that you want to win..not 3

0 likes

hmmmm never saw that "cough" "cough" thread...

this seems to be fucked regardless of how it's done for some reason...

0 likes

There are too many choices to only pick one thing. It's going to be a 3-way tie for first, and a 3-way tie for second. This fucking sucks.

0 likes

And if tomato wins, I'm going to blow all of you up.

0 likes

if there's a tie of more than two items, we'll have a run off. k, sweetie? :-*

TOMATO FTW

jk that's not what i voted for. i was pretty strict in my consideration of 'vegetable' for my votin.

0 likes

Pages

Log in or register to post comments